SVUL Hämeen piiri ry:n syyskokous pidetään 10.10.2016 klo 18.00 piirin perinnehuoneistossa, os. Klingendahl, Tampere.

5.10.2016

Vuoden 2016 syyskokous

SVUL Hämeen piiri ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään

maanantaina 10.10.2016 klo 18.00 piirin perinnehuoneistossa, Klingendahl,

os. Pyhäjärvenkatu 5 H, Tampere.

Kahvitarjoilu kokouksen alussa.

Erovuorossa johtokunnasta ovat:

Puheenjohtaja                                Heikki Järvelin, TP

Varapuheenjohtaja                         Karitta Kuukka, KyPo

Jäsen (varajäsen)                           Pia Kekkonen, VaHa (Arja Nurminen, VaHa)

”                                                            Kari Lahtinen, PäLu-Lu (Tarmo Kokko, TarpS)

”                                                            Jorma Santamäki, TaVo (Aki Sipilä, TVS)

”                                                            Heikki Viherlaakso, NoU (Edwin Naskali, NoU)

Johtokunnassa jatkavat v. 2017

Varapuheenjohtaja                           Hannu Kallionpää, ToiVa

Jäsen (varajäsen)                           Jarmo Hakanen, TP (Marja Joutsen, TP)

”                                                            Esa Koivisto, Koovee (Asko Takala, Koovee)

”                                                            Markku Lehtola, Ilves (Petri Hietala, TaTS)

”                                                            Matti Sipilä, TVS (Aleksi Jäntti TV)

Voidakseen käyttää äänioikeutta, tulee kokousedustajan esittää jäsenseuran antama valtakirja.

Käsitellään sääntömääräiset asiat sekä kunniajäsenten kutsuminen.

Toimintasuunnitelma noudattelee pääosin entistä linjaa. Urheilijoiden perinneapurahojen ikärajoiksi esitetään 17-25 vuotta, aikaisemman 18-30 sijasta. Taloussuunnitelmaa on tiukennettu perinnetukia pienentämällä siten, että menot ja tulot ovat tasapainossa. Mahdolliset kurssi- ja myyntivoitot käytetään pääoman kasvattamiseen.

Kokousmateriaali jaetaan paikan päällä.

Tervetuloa!

Tampereella syyskuun 22. pnä 2016