SVUL Hämeen piirin vuosikokous 26.11.2019 klo 18.00 Tampereella.

8.11.2019

Valtakirjojen vastaanotto ja kahvitus klo 17.30 alkaen.

Materiaalit Vuoden 2019 syyskokous

SVUL Hämeen piiri ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään

26.11.2019 klo 18.00 piirin perinnehuoneistossa, os. Pyhäjärvenkatu 5 H (Klingendahl) Tampere.

Kahvitarjoilu ja valtakirjojen vastaanotto klo 17.30 alkaen.

Erovuorossa johtokunnasta ovat:

Varapuheenjohtaja     Hannu Kallionpää, ToiVa

Jäsen (varajäsen)      Jarmo Hakanen, TP (Riitta Taipale, TV)

”                                      Esa Koivisto, Koovee (Jari Fagerström, Koovee)

”                                      Markku Lehtola, Ilves (Petri Hietala, TaTS)

”                                      Matti Sipilä, TVS (Aleksi Jäntti TV)

Johtokunnassa jatkavat v. 2020

Puheenjohtaja           Kalle Mäkelä, IkU

Varapuheenjohtaja    Karitta Kuukka, KyPo

Jäsen (varajäsen)     Pia Kekkonen, VaHa (Taina Koivuranta, VaHa)

”                                      Kimmo Ketola, PäLu-Lu (Pasi Lahtinen, P-HA)

”                                     Jorma Santamäki, TaVo (Aki Sipilä, TVS)