Kuvat

SVUL Hämeen piirin johtokunnan jäsenistä kultaisen ansiomerkin saivat 14.10.2011: Asko Takala, Koovee, Hannu Kallionpää, ToiVa ja Jarmo Hakanen, Tampereen Pyrintö. Puheenjohtaja Heikki Järvelin tyytyväisenä vasemmalla.
Kultaisen levykkeen saivat: Kalle Uotila, OrPo vas., Raimo Santa TP-K, Tapio Siltala, VaHa, Ari Nurminen, VaHa, Teuvo Tasala, Koovee, Matti Koski, Koovee, Markku Salonen, Ilves, Tapani Tuomiranta, Koovee ja Aarno Laukkanen, TVS. Puheenjohtaja Heikki Järvelin kuvassa oikealla. Kuvasta puuttuu Risto Laine Koovee.
Hopeisen ansiomerkin saivat: Leo Seppänen, Koovee vas., Tuomo Halkola, KangKi, Anja Vilen, Koovee, Raimo Arvola Koovee, Reijo Taka-Eljola, Koovee, Markku Vainio, Koovee, Markku Mattila, Tappara, Risto Salminen, TVS ja Jukka Heiniö, VaHa. Kuvasta puuttuvat Karri Kekkonen, VaHa, Ari Rintala, KangKi ja Samuli Myllymäki, VästVo.
Juhlissa mukana pitkäaikainen piirijohtaja, nykyinen piirin kunniajäsen Pekka Syrjänen Pia -vaimoineen.
Kuvassa vasemmalta johtokunnan jäsen Matti Sipilä seuranaan Aarno Laukkanen, TVS, Hemmo Koivunen AAH ja Tauno Salminen TVS.
Kuvassa vasemmalta piirin entinen työntekijä sittemmin vahva vapaaehtoistyöntekijä Köpi Juvonen, Heikki Viherlaakso NoU, piirin entinen koulutuspäällikkö ja 100 -vuotishistoriikin kirjoittaja Johannes Turunen seurassaan kunniajäsen Mauno Töllikkö.